piątek, 1 listopada 2013

Drugi przekręt Natalii

Kochani moi!

Wybaczcie mi moją długą nieobecność na blogu. Była ona spowodowana nawałem zajęć na studiach oraz działalnością, której się niedawno podjęłam.
 Przychodzę dziś do Was z kontynuacją książki "Natalii5", Olgi Rudnickiej.

 
Tęskniliście za zwariowanymi siostrami Sucharskimi? Ja bardzo :) Ciekawi jesteście, co u nich?
 
Można by rzec- standardowo ;) Nadal niepokorne i nieokiełznane, walczące między sobą, lecz razem przeciwko światu. Wplątują się w kolejną aferę, tym razem za sprawą pana Janusza, byłego wspólnika ich ojca. Dostają nawet w spadku po nim 50 brylantów! Niestety, są one własnością osób, których bezwzględności i okrucieństwa, nikt nie jest w stanie zatrzymać.
 
 Do domu Sucharskich wprowadza się trzeci (lub drugi, zależy, jak na to spojrzeć) policjant, oczarowany przez najstarszą Natalię. Co jeszcze czeka tu na czytelników?
 
Zwłoki bez głowy, tajemniczy Dawid Orłowski- zmarły i żywy zarazem, nieplanowana ciąża oraz nieszablonowe zakończenie, dające nadzieję na trzecią część przygód najsławniejszych w Polsce Natalii.
 
 Momencik, "zapomniałam" o triku,z jakim nie spotkałam się w żadnej innej znanej mi książce.
Na samym początku z rozmów sióstr dowiadujemy się, że...poprzednia powieść i opisane w niej dzieje są autorstwa Naty[!], która to nie mogąc się spełnić jako dziennikarka, próbowała swych sił jako pisarka. Dzieło to przysporzyło jej samej jak i pozostałym pannom Sucharskim mnóstwa problemów...
Jedno jest pewne- z nimi nie można się nudzić!
 
 Zaręczyny,rozstania, morderstwa i małe skandale- to i wiele więcej znajdziecie w brawurowej książce "Drugi przekręt Natalii", Olgi Rudnickiej .
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz